АВТОРСЬКІ МЕТОДИКИ - АВТОРСЬКИЙ «АСОЦІАТИВНО - АРТИКУЛЯЦІЙНИЙ МЕТОД ЗЛИТОГО ЧИТАННЯ СКЛАДІВ»
ТИП:
МАЙСТЕР-КЛАС (ЗАПИС)
ТРИВАЛІСТЬ:
3 ГОДИНИ
ПРИНЦИП МЕТОДУ
Дидактичний метод формування навички злитого читання складів за допомогою утворення асоціативного ланцюжка:
«Буква ➡ асоціативний образ ➡ артикуляція»
МЕТА МЕТОДУ
Формування навички злитого читання складів у дітей дошкільного віку згідно провідної діяльності - гри, збереження цінностей дитинства.
Інноваційний підхід до формування навички злитого читання складів.
Інструменти, які ви заберете у свою роботу
1. Асоціативно-артикуляційні картки (образно-артикуляційні).
Якісні, розроблені ілюстратором з урахуванням усіх моїх вимог.
А вимог було багато: колір, відтінки, зображені емоції, розмір, тло.
Саме за допомогою цього інструменту і формується злите читання складів, без розірвання звуків.
2. «Механіку» цього методу.
З чітким проговоренням кроків: 1, 2, 3 тощо для успішного результату.
3. Чітке розуміння, як закріплювати та автоматизувати навичку плавного і злитого читання складів.
4. Чітке усвідомлення - чому старі методи навчання читанню не спрацьовують?
Інформацію та аналіз декількох традиційних методів навчання читанню.
5. Завжди перед очима відео - як у ігровому форматі навчати читати дошколяриків за допомогою цього методу. Бо надання доступу до майстер-класу - безстрокове.
Результати
● Сформуєте стійку навичку грамотно навчати читати дітей.
● Отримаєте додаткові практичні матеріали - інструменти для роботи.
● Зекономите свій час і вже після цього заходу зможете на практиці все випробувати і почати отримувати задоволення від процесу.
● Отримаєте максимум за мінімальну ціну.