ТИП:
ЕЛЕКТРОННИЙ ВАРІАНТ
ПРИНЦИП МЕТОДИКИ
На відміну від традиційних методів вивчення літер, спрацьовує не 1 і не 2 сенсорні аналізатори, а 4: зоровий, слуховий, тактильний, руховий. Завдяки цьому дитина вивчає літери у 4 рази швидше, ніж зазвичай.
У складі комплекту
1. КАРТКИ З ЛІТЕРАМИ У КІЛЬКОСТІ 33 ШТ. в електронному варіанті;2. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА з правилами презентації літер та основними моментами у методиці;3. ВЕБІНАР (30ХВ.) про асоціативні літери;4. 7 АВТОРСЬКИХ ВІРШІВ для закріплення літер;5. ПЕРЕЛІК ТА ОПИС ДИДАКТИЧНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ІГОР для формування переходу від асоціативних букв до звичайних;6. ПРОГРАМА РОБОТИ з авторською методикою на 5 занять, тривалістю 30 - 40 хв.;7. РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо впровадження методики в освітній процес.
Результати
● Діти з «0», тобто ті, які зовсім не знали літер, вивчають усі за 5-6 занять (при умові відвідування уроків 2 рази на тиждень), тобто за пів місяця;
● Зазвичай, з 7-8 заняття малеча вже починає читати склади;
● Період, за який діти вивчають повністю весь алфавіт - пів місяця. Період, за який вивчають літери і починають читати склади - місяць, півтора;
● Процес вивчення літер відбувається згідно провідної діяльності дитини - дошкільника - гри. У русі, а не статично, як це передбачає традиційна метода вивчення літер;
● До методи прикладається ще один педагогічний інструмент - авторські вірші для вивчення букв, розвитку мовлення та памʼяті;
● З літерами можна запровадити велику кількість мовних ігор, деякі презентую у Зум - зустрічі, запис надсилаю;
● А ще, методику «Асоціативне вивчення букв» дуже люблять нейропсихологи, бо діти з нейропорушеннями легко та швидко вивчають літери.
лише електронний варіант